sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Hää(blogi)riippuvuus.

Taitaa jokin korkeampi voima tällä hetkellä viestitellä minulle, ettei ole soveliasta kirjoitella blogipostauksia mökiltä. Varsinkaan silloin, kun rankkasateet ovat päättyneet ja ukkosen pauke on vaihtunut taivaanrannassa siintäviin pilvimassoihin. Vaan tässä minä nyt olen ja yritän kirjoittaa. Yritän siksi, että puhelin lakkasi äkisti toimimasta ja tämä kannettavankin Blogger toimittaa nyt aivan omiaan.

Miksi minä sitten kirjoitan, vaikka kaikki sotii tätä ajatusta vastaan? Ehkä siksi, että vieroitusoireissani kävelen ympäri mökkiä hihitellen, kihistellen ja sormia napsutellen. Ehkä siksi, että mies on jo aivan kyllästynyt minun vouhotukseeni. Ja ehkä myös siksi, että tämä loma on antanut hääsuunnittelulle aivan valtavasti uusia suuntaviivoja sekä ratkaisuja!

Pian pääsen toivottavasti paljastamaan teille, millaisia kenkä- ja laukkutuunailuja olen  suunnitellut. Tämä toki riippunee täysin siitä, löydänkö torstain pukusovituksesta itselleni aarteen vai en. Mikäli löydän, voin  vahvistaa suunnitelmani toteutuviksi. Mikäli taas en löydä, joudutte vielä pidättelemään hengitystänne, kun odotatte minun jännittäviä tee-se-itse -postauksiani! ;)

Kaikista eniten odotan, että saan näyttää teille boolimaljaostokseni! Mikäli tämä Blogger tosiaan nyt toimisi niin kuin sen pitäisi, voisin näyttää kuvia jo nyt. Kävin nimittäin hakemassa tänään Finnmarilta neljä noin viiden litran lasista boolimaljaa, joissa on se kaipaamaani hana! Olen aivan haltioissani näistä, sillä hintakaan ei päätä huimannut. Onneksi en ehtinyt laittaa niitä akryyliversioita vielä tilaukseen Amazonin puolelta.

Ja kuten eilispäivän kuvasaasteesta jo saatoitte aavistella, olen aloittanut myös tienvarsikylttien nikkaroimisen, kun löysin sopivaa lautamateriaalia täältä mökiltä - eipähän tule kiire... Löysin myös Kihla-kirjan, jonka vanhempani aikoinaan kahdeksankymmentäluvun alkumetreillä saivat kultasepältä kihlat ostettuaan. Se olikin melkoisen hauskaa mökkiluettavaa, varsinkin näin häiden alla. Tulen esittelemään niitä parhaita paloja myös teille!

Nyt siirrymme makkaranpaistoon, ja nautimme kesäillan tyyneydestä. Huomenna edessä paluu kaupunkielämään, joten silloin toivottavasti luvassa myös kuvasaastetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti