tiistai 25. kesäkuuta 2013

Ihastuin - jälleen.

Olen löytänyt uusia ihastuksia. Voi, voi, voi... Olen varmasti siitä kummallinen morsian, että minulla kesti jonkin aikaa ennen kuin aloin edes innostua katselemaan pukuja. Mutta sitten kun niitä todella alkoi selaamaan, oli jo liian myöhäistä ottaa takapakkia. Tuli ihastus, tuli toinen, kolmas ja neljäskin.

Tällä hetkellä kovaäänisimmät huokailut aiheuttavat nämä kaksi Maggie Sotteron ihanuutta:

Kuva

Kuva
Olen siis vahvasti ihastunut paitsi niihin aiemmin mainitsemiini Stella Yorkeihin, myös näihin kahteen upeaan ilmestykseen. Pukuja katsellessani olen alkanut kallistua siihen, että en haekaan pukua rajan takaa, vaan pyrin löytämään miellyttävän mallin mahdollisimman edullisesti Suomesta. Tässä tapauksessa en voi siis kovin kummoisia kriteerejä asettaa suunnittelijalle, sillä budjetti ei hääpuvun suhteen ole noussut. Suunnitelmia tämänkin asian suhteen on jo tehty, niistä lisää myöhemmin.

Nyt tämä morsian sulkee tietokoneen ja yrittää ensimmäistä kertaa moneen päivään ehtiä nukkumaan ajoissa. Huomenna yritän kirjoittaa sanasen häihin liittyvistä turhamaisuudesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti