sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Väsymystä, väsymystä vain.


Kuva
Kuva
Sain pyydettyä vihdoin ja viimein myös toisen kaason itselleni. Nyt minulla on siis kaksi kaasoa: toinen ujompi ja minulle niin rakas lapsuudenystävä, jonka kanssa olemme tunteneet jo kaksikymmentäkaksi vuotta, toinen vanhin siskoistani, jonka tuottelias mieli alkoi heti pursuilla ajatuksista. Vaikka ensin olin ajatellut vain yhtä kaasoa, tuntuu tehtävien ja vastuun jakaminen kahdelle ihmiselle vähintäänkin kohtuulliselta. Tärkeimpänä huomiona lapsuudenystäväni toive siitä, ettei kovin paljon joutuisi juhlavieraille puhumaan. Nyt minulla on siis kaksi hyvinkin erilaista ja hääjuhlaa sopivasti täydentävää kaasoa. Molemmat kaasoistani haluavat mekon sijaan myös pukeutua jonkinlaiseen housupukuun, joten sikälikin ovat yhteensopiva pari. Olen jo toisaalla luvannut, että teen lähipäivinä postauksen myös kaasojen pukeutumiseen liittyen.

Tänään vietin työpaikalla vaatimattomat neljätoista tuntia. Olisin kovasti halunnut laittaa kuvia tänne eilispäivältä, mutta nyt täytyy myöntää, että väsymys menee kamerajuttujen edelle. Eilen tyttären päiväunien aikaan taittelin, leikkelin ja sidoin valmiiksi pom-pomeja, jotka sitten juhlapäivänä voi aukaista. Lisäksi löysin nyt hyvät mallit myös paperineilikoille ja ruusuille. Olen myös kasaillut yhteen ja kuvaillut tarvikkeita, jotka olen jo hankkinut tulevaa hääpäivää varten. Näihin tarvikkeisiin kuuluu muun muassa kiloittain silkkipaperia, muutam rulla tylliä ja satiininauhaa sekä jokunen häälehti. Lisäksi odottelen tällä hetkellä yhtä pakettia saapuvaksi Kiinasta saakka. Ja toista Suomesta. Ja... Hankintoja nyt olisi vaikka kuinka paljon, mutta en taida ahnehtia kaikkea ihan vielä.

Huomenna edessä on vapaapäivä, johon liittyy vain muutamia pakollisia toimintoja. Ajattelin lisäksi käydä katsastamassa vihkisormusta. Illalla meillä on myös yhden asunnon näyttö; toivottavasti talo on mieluinen ja kaikilta osin kunnossa.

Tähän loppuun mainostan vielä yhtä arvontaa. Tällä kertaa arvotaan Ninkan lahjakorttia ja meikkisivellinsettiä Ninkan perustajan blogissa. Suosittelen ehdottomasti osallistumaan ja tutustumaan muutenkin Ninkan upeisiin valikoimiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti